Hoeveel krijg je zoveel mogelijk geluid uit een vuvuzela?

Toegevoegd na 24 minuten:
Hoeveel = Hoe :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vuvuzela's zijn een bron van ergernis voor de tv-kijkende voetbalfan :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou liever willen weten hoe je er zo weinig mogelijk geluid uit zou kunnen krijgen :)

Antwoorden (3)

Laat een Zuid-Afrikaan erop blazen! Die zijn het gewend!

Nou even serieus: Je moet erop blazen zoals je op een trompet blaast. Zie onderstaande instructiefilmpjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef hem maar aan mij ; ), lippen strak trekken en een soort nepscheet geluid maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier geven ze online les {zie link}