Waar kan ik tickets kopen voor Bayer Leverkusen - FC Barcelona

Ik wil goedkope tickets hebben voor de wedstrijd op 14-02-12 in Leverkusen, op een aantal sites zag ik dat de tickets pas bij €200 beginnen. Zijn er ook goedkopere tickets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Zover ik het heb gezien zijn er geen goedkopere kaartjes. De goedkoopste kaartjes die ik had gevonden waren €196,- (alleen moet je dan wel 6 kaartjes kopen, dan pas kan je ze goedkoper per stuk krijgen) Een ander optie is regelmatig op marktplaats kijken. Het kan bijvoorbeeld zijn dat mensen lastminute niet kunnen gaan door bepaalde omstandigheden...

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkopere tickets zul je niet meer krijgen.
De wedstrijd was op 10 januari al compleet uitverkocht.
De kaarten die nu nog worden aangeboden zijn dus zeker al een keer over de kop gegaan.

http://www.bayer04.de/B04-DEU/de/_md_aktuell-dt.aspx?aktuell=aktuell-6609