Tegen wie moet Fc Twente spelen als ze de kwartfinale bereiken?

Ik dacht dat het tegen de winnaar was van Zenit - Young Boys maar ik ben niet zeker.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Ja, tegen de winnaar van Zenit St. Petersburg-Young Boys.

Momenteel staat Young Boys nog voor, zij hebben hun thuisduel gewonnen.

Toegevoegd na 16 seconden:
Kortom: met een beetje pech kan Twente wederom de kou in Rusland opzoeken.

Toegevoegd na 10 uur:
Twente zit dus bij de laatste 16 (1/8e finale)
De volgende tegenstander is dus definitief Zenit St. Petersburg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op zo`n veld moet spelen . dat heeft toch niets met voetbal te maken ! een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je het over het (kunstgras)veld in Rusland had vorige week? Het veld daar viel wel mee, het probleem was de kou
Het is nog niet bekend wie FC Twente in de kwartfinale treft. Wel is bekend wie men in de achtste finales zal treffen, wat u hoogstwaarschijnlijk zult bedoelen. De winnaar wedstrijd Zenit st. Petersburg - Young Boys (zwi) treft FC Twente. De wedstrijd is inmiddels afgelopen: Zenit heeft met 3-1 gewonnen, dus FC Twente zal opnieuw de kou in moeten... De wedstrijden in de achtste finales vinden plaats op 10 en 17 maart aanstaande.