Hoor je een doelpunt te maken als je rechts half speelt en je speelt normaal op rechts buiten

Ik speel normaal rechts buiten maar moet sinds korte tijd rechts half spelen omdat er een nieuwe jongen in het team is gekomen en die niet op rechts half kan spelen ook staat hij meestal verkeerd waardoor ik niet lekker voetbal maar de vraag is of ik dan wel als normaal rechts buiten goals hoor te maken.
Wel maak ik in een wedstrijd als ik rechts half sta assists

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (5)

Je moet je spel dan aanpassen op je medespelers. Als je kans ziet om mee te gaan en te scoren zou ik het niet laten, maar de manier waarop je voetbalt zal wat anders zijn als je met een speler voetbalt die niet zo begaafd is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je trainer vind et beter als je inzicht hebt en dat jij ervoor zorgt dat je teamgenoten scoren.
Dan dat je solo gaat en alleen aan je zelf denkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
middenvelders doen alles. het is minder gebruikelijk om te scoren maar assists geven via een steekpass is heel normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft niet per se k ben ook middenvelders assist zijn belangrijker maar de kansen die je krijgt moet je wel benutten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigenlijk hoort en mag iedereen doelpunten maken en als je dat toevallig niet doet in een wedstrijd jammer dan...
maar het maakt eigenlijk niet uit wie scoort als je die 3 punten maar pakt he :P