Welke plaats is haalbaar voor nederland op het WK?

Toegevoegd na 2 minuten:
Wel reëel blijven en met argumenten ondersteunen svp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Het is uitgerekend.
Nederland verliest in de kwartfinale van Brazilë.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

De eerste plaats. Op dit moment zijn alle kansen gelijk, met alle mogelijkheden open. Nederland zit in de laatste roondes, is door de voorrondes heen en maakt dus kans op de eerste plek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste plaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens een wetenschappelijk onderzoek uit Groningen hoort Nederland bij de beste vier.

Dat betekent dat ze een reeele kans maken om kampioen te worden.
13 jaar geleden
Nederland wordt tweede. Ze missen Robben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, het snelle tik tak voetbal van Barcelona, wat door niet een landenteam gespeeld kan worden, heb ik gezien tegen mexico.
Mexico dat van Italië heeft gewonnen, heeft Nederland maar een helft nodig gehad, in de tweede helft door het B team van Nederland overeind gebleven.
Chana dat een team heeft wat bijna door niemand te verslaan is, is met speels gemak weggespeeld door Nederland. Hongarije door Nederland helemaal zoek gespeeld. Ik denk dan ook dat ik de nieuwe wereld kampioen gezien heb, ik zou niet weten welk team dit Nederland moet verslaan.
Groet Marco
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kwartfinale is met deze selectie haalbaar, maar met
wat geluk ( dat is altijd nodig,er is immers nog nooit een land wereldkampioen geworden zonder geluk ) zouden wij zomaar wereldkampioen kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwartfinale is haalbaar en helaas ook de eindstreep. Als winnaar van de poule (dat zal toch wel?), moeten ze in de 1/8 finale tegen Slowakije of Paraguay en dat moet ook lukken. Een kwartfinale tegen hoogstwaarschijnlijk Brazilië.....tja, mooie wedstrijd, mooi affiche, maar Kanaries fluiten het hoogste lied, dus dat wordt helaas het eindstation voor onze Leeuwen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kans bij de laatste 4 is mogelijk.
De groepsfase die overleven ze wel,daar kun je nog corrigeren.
Maar dan komt het daarna op stalen zenuwen aan.
En een land als portugal kun je dan maar beter niet tegen komen ,want die hebben ons al een keer de das omgedaan.
Daar hebben ze het altijd heel moeilijk tegen.
En die oefenwedstrijden zeggen mij helemaal niks,dat is net als kaarten zonder geld.
Maar zoals je ziet,ze willen er wel voor gaan en knokken,en dat is al heel belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard kunnen op papier alle ploegen kampioen worden, dit geldt ook zeker voor het Nederlands Elftal.

Momenteel staan we vierde op de wereldranglijst achter Brazilie, Spanje & Portugal.
Portugal gaat echter waarschijnlijk al in de achtste finale uitgeschakeld worden door Spanje.
Dan zit de bottleneck voor oranje in de kwartfinale.
Hoogstwaarschijnlijk moeten ze het daar op gaan nemen tegen Brazilie. Hopelijk klopt het spreekwoord: "Drie keer is scheepsrecht", na 1994 en 1998 zou het leuk zijn als we eindelijk Brazilie eens verslaan op een mondiaal eindtoernooi.

Als we de kwartfinale winnen van Brazilie, (dan worden we al minimaal vierde) dan zie ik Nederland wel in de finale komen, waar de kans groot is dat we Spanje tegenkomen.

Tja en dan worden we minimaal tweede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de laatste 4 moet kunnen met deze ploeg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment zijn er nog 32 landen die de wereldtitel kunnen pakken, waaronder Nederland.

In mijn ogen is Nederland in staat om wereldkampioen te worden. Nederland kan van iedereen winnen, probleem is echter dat Nederland ook in staat is om van een redelijk aantal landen te verliezen.

Nederland is een outsider voor de titel, geen torenhoge favoriet, maar ook niet bij voorbaat kansloos. De favorieten zijn natuurlijk Brazilië, Spanje, Duitsland en Argentinië. Andere outsiders zijn natuurlijk Engeland en Italië.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met robben kampioen