Dragen voetballers elke wedstrijd nieuwe schoenen?

Dragen profs elke wedstrijd nieuwe schoenen, want je ziet nooit voetballers met vieze schoenen. En hoeven ze nooit te wennen aan hun nieuwe schoenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
8.2K

Antwoorden (5)

Nee, ook voetballers moeten wennen aan nieuwe schoenen, dus dat zou niet handig zijn. Ze worden na elke wedstrijd keurig schoongemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En daar hebben ze iemand voor in dienst, die de schoenen poetst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, en wat Jesni zegt is juist. Ze hebben meerdere paren van dezelfde soort.
Nee hoor. Meestal dragen zij een paar wedstrijden en de trainingen tussendoor dezelfde schoenen. Als de schoenen bevallen nemen ze vaak alleen een andere kleur. Die krijgen zij dan gratis van hun schoenensponsor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Nee : als hun voetbalschoenen heel lekker zitten en zij spelen er goeie wedstrijden mee dan spelen zij er zo lang mogelijk op .
En de schoenen worden onderhouden door de materialenman die ook de was de was doet en de ballen onderhoud.
En alles weer klaarlegt voor de volgende wedstrijd .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee want ze moeten ook ingelopen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor. Ik draag mijn schoenen zelfs meerdere seizoenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben jij toevallog prof (zou wel leuk zijn) ,)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het moeten zijn, maar mijn talent wordt onderkend. Of misschien is het omdat ik mijn schoenen meerdere seizoenen draag dat men mij behandelt als amateur :p