Hoeveel km/u gaat de Excalibur in Walibi Holland?

Ik ga namelijk in attracties die niet té hard gaan. Daarom wil ik weten hoe snel deze attractie gaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Excalibur_(attractie) voor extra info.

Er staat nergens de snelheid omdat deze heel sterk wisselt. De snelheid is ook niet de angstfactor van deze attractie maar het draaien en wenden en ook het stil blijven hangen terwijl je hoofd naar beneden kijkt is zon punt. Kun je goed tegen hoogt en draaien en keren dan is de snelheid bij deze attractie geen probleem ;). (uit eigen ervaring gesproken omdat ik een jaarkaart van Walibi heb ;))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa dat snap ik. dankjewel voor je antwoord. Maar ben je er een keer in geweest? Ik zou graag willen weten wat ongeveer de snelheid van de Excalibur is? Naar jouw gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De snelheid ligt volgens mij rond de 40 kilometer per uur... Het is niet de snelheid, nogmaals, maar het draaien wat eng is. Zie filmpje ;).
http://www.youtube.com/watch?v=oXFHLLgNrEM
Over de snelheid heb ik niks op internet kunnen vinden, vraag het 'walibi' eens zelf? ;-)