waar kan je lang door de bossen fietsen?

het word zaterdag erg warm...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een groot bos, haha.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eens een bos met een rotonde :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha rondjes fietsen.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
lang fietsen, terwijl het erg warm wordt
tsja...

Het beste antwoord

Door koninklijke bossen en heide.

Deze prachtige fietsroute voert u door de bossen van de Koninklijke Houtvesterij Het Loo, langs de kroondomeinen en door het glooiende, bosrijke stuwwallandschap. Een gebied dat rijk is aan wild. Wanneer u in de ochtend- of avondschemering fietst maakt u een grote kans een everzwijn te ontdekken. Kasteel Cannenburgh is een uitgelezen plek voor een pauze, waar u in het restaurant iets lekkers kunt nuttigen. Recente historie ontwaart u bij het monument voor joodse onderduikers, die in het dichte bos ('Het verscholen dorp') hun toevlucht zochten. De geschiedenis van het bos zelf gaat al meer dan 1000 jaar terug, toen het al werd genoemd als Quator Foreste oftewel de Vier Bossen.

Deze mooie fietsroute werd destijds ontworpen door Twinny Load, het bekende merk van fietsdragers in samenwerking met Golden Tulip. Wij kregen toestemming de route te publiceren. De route is daarna door Fietsen Eén Twee Drie regelmatig geactualiseerd. De afstand is 36 kilometer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op onderstaande link staat de routebeschrijving:

http://www.fietsen.123.nl/entry/8259/door-koninklijke-bos-en-heide/fietsroutes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed geknipt en geplakt, maar wat is de bron?

Andere antwoorden (4)

Wil je op een bloedhete, zwoele zomerdag toch de fiets op, dan zijn de Kempense Bossen (52 km) in Limburg de ideale daguitstap. Tijdens het overgrote gedeelte van de tocht laveer je over rustige fietspaden door de prachtige en schaduwrijke loof-, naald- en heidebossen.
Amadea
11 jaar geleden
Op de Hoge Veluwe heb je het meeste bos.

Toegevoegd na 1 minuut:
"Nabij Harderwijk ligt een uitgestrekt natuurgebied, de Veluwe, het grootste bos in Nederland. "
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ideale fietsomgeving is de Ardennen. Hier kan je veel km's fietsen alvorens weer een auto te zien.
Bovendien zijn die Ardense bossen en bergen koeler dan het vlakke land.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Utrechtse heuvelrug, overgaand in de Veluwe. Dat doe je niet in één dag!
Bedenk wel, dat als het al enige dagen warm is, de warmte ook in de bossen blijft hangen en het dan erg benauwd kan zijn.