Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat ik een boek goedkeuren en hoe maak ik een kaft?

Ik ben een boek aan het schrijven maar wet niet naar welke uitgever ik het moet opsturen of hoe dat in zijn werk gaat, kunnen jullie meer uitleg hierover geven? En dan weet ik ook niet goed hoe ik een omslag (kaft) moet maken, of hoe ik eraan moet beginnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nou een boek laten goedkeuren hoeft niet, maar je kan het wel aan een vriend(innetje) laten lezen en kijken wat ze er van vinden.

Er zijn wel uitgevers die op ideele gronden gratis boeken uitgeven, ik weet alleen niet waar jouw boek over gaat.

Bekijk volgende link eens, daar staat van alles over het uitgeven van een boek, ook het maken van een kaft.

http://www.jouwboek.nl/boek-uitgeven.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend of vriendin zijn geen objectieve personen die een boekl op waarde kunnen beoordelen.
Gewoon De inhoud van je boek naar zo veel mogelijk uitgevers sturen! Naar hoe meer je het stuurt, hoe meer kans dat iemand er iets mee wil doen! Dat lijkt me een mooi begin! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je serieus genomen wilt worden bij een uitgever ga je eens langs bij diegene waarvan je Nederlandse les hebt gehad, of een persoon in je kennissen kring die leraar Nederlands is.

Als de leerkracht het boek na heeft gezien op taal fouten kan je er mee naar een boekhandel en het geheel netjes laten inbinden.

Stuur het daarna naar zoveel mogelijke uitgevers die boeken in het zelfde genre uitgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding