Met Voetbal heb ik een rode kaart gekregen hoeveel kost dat?

ik zit in de B jeugd, en ik kreeg hem vanwege een vechtpartij.

hoelang is de schorsing en hoeveel kost dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
9K

Het beste antwoord

En dan vroeg ik me altijd af waarom de tegenstander zelden een kaart kreeg na een zoveelste overtreding op mij, of als ik voor de zoveelste keer was doorgebroken.
Maar ik heb zelf nog nooit een kaart hoeven betalen? Heb in mijn hele leven (ben nu 21) maar 2 gele kaarten en een rode kaart gekregen, maar dat zal de club dan wel hebben betaald..

De ene club dekt het, bij de andere club moet je het dan zelf betalen.. Ik zou eerst bij de club navragen of de kosten voor jou rekening komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

aan euro's?
wat je krijgt kost je niet behalve je imago.
de vereniging kan het je haarfijn uitleggen dus vraag het hier even na.

voetbal is een andere sport dan vechtsport dus vraag me af of je wel op je plek bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelfs vechtpartijen bij darters gezien... :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, eentje maar, en het was ook weer snel afgelopen, maar wel wonderbaarlijk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ach, pijtje in het oog en klaar he? overal kan men vechten, maar verwacht (heel naïef) dat men bij een sport toch juist wat sportiever is naar elkaar. bij een rode kaart naai je indirect ook je team overigens.
Dat zal de knvb gaan behandelen en dan hoor je vanzelf wat de schorsing wordt. Reken maar wel op een aantal wedstrijdjes.
Het kost je ook nog een bedrag van 25 euro dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het seizoen 2011/2012 gelden de volgende boetebedragen

Senioren:
1 t/m 3 gele kaart: € 13,50 (per kaart)
4e en volgende gele kaart: € 21,30 (per kaart)
Rode kaart: € 21,30 (per kaart)

Jeugd:
1 t/m 3 gele kaart: € 6,10 (per kaart)
4e en volgende gele kaart: € 12,10 (per kaart)
Rode kaart: € 12,10 (per kaart)

Let op: dit zijn de kosten excl. eventuele KNVB administratie kosten.

Als B-speler val je volgens mij nog onder de jeugd en zal het je dus 12,10 Euro kosten.
Hier komen dan eventueel administratiekosten bij, hoeveel die bedragen heb ik niet kunnen vinden (ik was altijd braaf op het veld :) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb wel eens tegen beek vooruit gevoetbald:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik eerst ook, tot ik bij andere verenigingen dezelfde bedragen zag en deze tekst:
"Binnen onze vereniging geldt dat gele en/of rode kaarten of andere KNVB gerelateerde boetes direct aan de betreffende personen in nota gebracht worden. Bij de incasso van deze boetes vermelden wij ook de KNVB strafcode."