Is een seizoenclubkaart persoonsgebonden?

Een seizoenclubkaart voor toegang tot het stadion van een club uit de Eredivisie staat op naam van een persoon, in dit geval is de persoon ook 60+ en heeft daarmee korting. Voor een voetbalwedstrijd is hij verhinderd, en ga ik als jonger dan 60 op zijn kaart naar de wedstrijd. Mag dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K

Antwoorden (2)

Je zegt niet welke club maar seizoenskaarten zijn normaal inderdaad persoonsgebonden, zeker zo'n kaart met korting anders zou iedereen onder de 60 iemand regelen die ouder is dan 60 om zo'n kaart te kopen en dan zelf die kaart nemen en zo met korting binnen komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja en nee. Een seizoenskaart is overdraagbaar, maar alleen in dezelfde categorie. Dus een 60+ kaart kan alleen overgedragen worden aan iemand van 60+. Net als een kinderkaart alleen overdraagbaar is aan een ander kind enz enz