Kom je zondag om 2 uur nog de binnenstad in in Enschede ivm Ajax - Fc Twente?

Ik wil graag zondag naar de oude markt of van heekplein in Enschede maar omdat ik eerst moet handballen kan ik er niet eerder dan 2 uur zijn? Kom ik dan nog wel Enschede binnen? En word ik dan nog wel toegelaten op de oude markt of van heekplein? En weet iemand of de treinen van Hengelo naar Enschede nog gewoon rijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Antwoorden (7)

De treinen rijden gewoon volgens de dienstregeling.

Ik vermoed dat het op de pleinen wel heel erg druk is. Om 2 uur is de wedstrijd nog niet begonnen, dus geef ik je nog wel een kleine kans dat het nog niet vol is.

probeer je geluk anders in een gezellig kroegje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige manier is proberen, de wedstrijd wordt in Amsterdam gespeeld maar het zal in Enschede ook druk zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat weet ik wel zeker haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel plezier in ieder geval.
Ik denk dat je eerst om 14.00 uur moet kijken op het van Heekplein .
Is het daar nog niet vol dan kun je even snel op de oude markt gaan kijken .
Het is ja maar ongeveer 250 meter .
En de treinen rijden normaal .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom zelf uit enschede en ik weet als het te vol is op de oude markt dat de politie je weigert. maar op het van heekplein kan je nog wel terecht meestal (is het ook druk).

Ik ga zelf eerst thuis kijken en als ze winnen de stad in. En als ze verliezen dan blijf ik lekker thuis.

De treinen rijden volgens mij met speciale treinen voor de supporters. Maar dat heb ik gehoord weet dus niet of het waar is.

Veel plezier in enske en hopelijk krijg je een plekkie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal er wel poepie druk zijn maar t is vrije entree overal dus je mag er gewoon heen.
Vorige week was het op de oude markt echt niet normaal meer zo druk terwijl je op het van Heek plein nog plek genoeg had om te kunnen picknicken.
De treinen zullen waarschijnlijk gewoon rijden maar zullen ook goed vol zitten.
En anders(indien mogelijk) probeer je gewoon te fietsen van Hengelo naar Enschede . Heb ik ook jaren gedaan t is ongeveer 8 kilometer en ik deed er tussen de 20 en 30 minuten over dus t is te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou als ik jou was naar amsterdam komen daar word tenslotte na de wedstrijd een team gehuldigt op museum plein! Want in enschede blijft het akkelig stil denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook dat je beter naar amsterdam kunt gaan. Enschede zal helemaal vol staan en in Amsterdam heb je nog genoeg ruimte om ook zalf een potje te voetballen met de overige fans van Ajax.

Maar als antwoord op je vraag kun je beter rond half 1 daar al zijn. Woon zelf in Enschede en ik ga er dan iig al heen ;)