Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stinken Nike Total 90's nou zo erg en is het een fout in het model of ligt het aan mij?

Op internet heb ik Total 90 voetbalschoenen zien staan voor 50 euro, maar ik twijfel. Ik heb eerder Total 90 zaalschoenen gehad, en na enkele weken begonnen die erg te stinken. Ik heb dat probleem alleen bij die schoen gehad (en niet bij me andere schoenen). Ik heb van alles gedaan om het op te lossen maar de stank bleef terugkomen.

Nou wil ik weten, ligt deze stank aan de Total 90 of aan mij, en is er een manier om die schoenen stankvrij te houden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
759

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Deze Nike schoenen zijn gemaakt van imitatieleer. Imitatieleer ademt niet zo goed, waardoor je snel zweetvoeten zult krijgen tijdens het sporten. Daardoor gaat de schoen inderdaad snel stinken.

Je kunt denk ik beter kiezen voor een schoen van echt leer, anders zul je het probleem van stinkende schoenen ook weer snel krijgen bij je nieuwe voetbalschoenen.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
ligt aan de lijm die men tegenwoordig gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding