Wat is het risico van eerder bij de ArenA zijn?

Ik heb tickets voor een concert in juni in de Amsterdam ArenA. Nu staat erop dat het 'niet toegestaan is voor 12:00 op het terrein voor de ArenA te bivakkeren". Maar ik heb staanplaatsen en vanzelfsprekend wil ik natuurlijk wel lekker ver vooraan staan en dat wordt moeilijk als ik er tegelijkertijd met iedereen sta om twaalf uur. Wat zouden ze kunnen doen als ik wel eerder voor de deur sta, laten we zeggen tegen acht, negen uur al?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Volgens mij is het terrein "voor de deur" gewoon openbaar terrein en mag jij daar gewoon staan (niet een tent op zetten) zonder dat ze daar iets tegen kunnen doen. Verwacht dat dit enkel is om mensen te ontmoedigen wellicht. Tenzij de burgemeester een noodverordening instelt of er iets in de apv van Amsterdam staat, wat me beide onwaarschijnlijk lijkt.