zijn sit-ups genoeg om een sixpack te krijgen?

ik doe nu dagelijks 50 sit-ups. Is dit voldoende om voor de zomer mijn sixpack terug te krijgen. Ik heb er namelijk een gehad maar die is vervaagd door wat buikvet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je dient je oefeningen op diverse manieren te volgen. Alleen recht toe en recht aan is onvoldoende. Zie link

Bronnen:
http://sport.infonu.nl/sportieve-activitei...

ik weet niet of 50 sit ups voldoende is. ik zou er ook bij gaan hardlopen of (race)fietsen. met sit ups train je volgens mij ook alleen de korte buikspieren. er zijn talloze oefeningen op internet te vinden. maar op de sportschool heb je het in 2 maanden wsl ook voor elkaar.

dat ligt er aan wat je vetpercentage op je buik is, als deze wat hoog ligt, zullen je spieren onder je buik groeien maar zie je geen sixpak. tis haast zo dat je daardoor er dus dikker uitziet. daarnaast moet je wel de sit ups ook via de zijkanten doen, om alle spieren te trainen

sit-ups helpen wel maar ik denk zelf dat 50x per dag helaas niet genoeg is. Ik doe er zelf nu al 6 maanden bij 100 per dag en ben nog ver van een sixpack (niet dat ik daarvoor ga, ik ben ook wel vrouw dat zal wel een beperking zijn0 volgens mij kun je beter 3-4 x per week VEEL trainen dan elke dag een beetje (dus dan 200 of meer ????)

Het is eigenlijk simpel: Veel mensen denken ik moet veel sit upps doen om te krijgen. Maar het vergt andere dingen ( Discipline en Doorzettingsvermogen ) Sixpack is bovendien genetisch bepaald of niet. Sommige hebben het en andere kunnen een ons trainen maar krijgen het nooit/heel erg lastig. Aller eerst zou je je vetpercentage het beste kunnen verlagen tot onder de 9% Want veel mensen hebben al strakke buikspieren maar met een hoopje vet er over heen. Drink zo en zo liter water per dag Sit upps ( 3 setjes van 15 ) langzaam, en daarna legg straiches ( Daarmee train je de onderste buikspieren en benen, 3 setjes van 15 ) bicecles en schuine crunches. Als je dan ook nog joggt er naast zou het perfect zijn, maar je hoeft het niet allemaal te doen! 3 oefeningen + water en vet percentage verlagen is genoeg. Verwacht alleen geen wonderen, het zal niet in 1 week al gebeuren. Denk eerder na een paar maanden pas.

bij mij werkt het wel binnen 3 maand, maar dat verschild per persoon. het is ook handig om het aftwisselen

Ik heb de formule: Abs+vet+water Dat houd in: De abs trainen, je vetpercentage omlaag brengen, veel water drinken. Als jij mijn schema volgt merk je binnen een maand al verschil. Of je daadwerkelijk al een 6-pack krijgt hangt af van je buik. Met alleen sit ups ga je het niet halen. Doe mijn schema en je zult snel resultaat zien: 1. Doe sochtends en savonds deze workout: http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474 2. Ga minimaal om de 3 dagen intensief bewegen. Dus paar keer op en neer in een flat, of een uurtje scheuren op je fiets. Wat jij wilt, zolang het maar intensief is. 3. Water is heel belangrijk. Hierdoor ga je echt die vierkantjes op je buik krijgen. Drink minimaal 1,5liter per dag. Komt helemaal goed, succes met je buik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100