zijn sit-ups genoeg om een sixpack te krijgen?

ik doe nu dagelijks 50 sit-ups. Is dit voldoende om voor de zomer mijn sixpack terug te krijgen. Ik heb er namelijk een gehad maar die is vervaagd door wat buikvet.

Weet jij het antwoord?

/2500

ik weet niet of 50 sit ups voldoende is. ik zou er ook bij gaan hardlopen of (race)fietsen. met sit ups train je volgens mij ook alleen de korte buikspieren. er zijn talloze oefeningen op internet te vinden. maar op de sportschool heb je het in 2 maanden wsl ook voor elkaar.

dat ligt er aan wat je vetpercentage op je buik is, als deze wat hoog ligt, zullen je spieren onder je buik groeien maar zie je geen sixpak. tis haast zo dat je daardoor er dus dikker uitziet. daarnaast moet je wel de sit ups ook via de zijkanten doen, om alle spieren te trainen

Ik heb de formule: Abs+vet+water Dat houd in: De abs trainen, je vetpercentage omlaag brengen, veel water drinken. Als jij mijn schema volgt merk je binnen een maand al verschil. Of je daadwerkelijk al een 6-pack krijgt hangt af van je buik. Met alleen sit ups ga je het niet halen. Doe mijn schema en je zult snel resultaat zien: 1. Doe sochtends en savonds deze workout: http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474 2. Ga minimaal om de 3 dagen intensief bewegen. Dus paar keer op en neer in een flat, of een uurtje scheuren op je fiets. Wat jij wilt, zolang het maar intensief is. 3. Water is heel belangrijk. Hierdoor ga je echt die vierkantjes op je buik krijgen. Drink minimaal 1,5liter per dag. Komt helemaal goed, succes met je buik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100