Waar kan ik het beste ('goede') creatine kopen, het liefst met een uitleg / betrouwbare gebruiksaanwijzing erbij?

Huidige trainingsschema: 4x p/w fitness

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je dat wil hebben en duidelijke informatie erbij wil, moet je bij een sportschool zijn.

Antwoorden (1)

Ik ben zelf erg tevreden over de Creatine van Body&Fit: http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-monohydraat/body-fit-sportsnutrition/creapure-creatine-best-creatine-worldwide/
Gebruik is heel makkelijk, elke dag 5 gram met water of vruchtensap. Ik doe zelf in de ochtend, gewoon achterover gooien en klaar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op de site staan ook reviews van veel mensen, en die zijn ook positief, van wat ik zo snel kon zien.
Er staat vermeld onder gebruik dat je eerst een 'loading phase' hebt, maar dit is niet nodig om te doen. Je kunt gewoon beginnen met 5 gram. http://examine.com/supplements/Creatine/
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ga me er binnenkort eens verder in verdiepen!