Is het mogelijk om op een onschadelijke manier 10 kilo kwijt te raken in 3 maanden?

Hierbij bedoel ik sporten of iets dergelijks.
Gewoon simpele oefeningen die effectief zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Ga 3 keer per week hardlopen een kilometer of 5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lichaamsbeweging is belangrijk, zo niet essentieel om overtollig vet kwijt te raken. Met stevig wandelen en fietsen kom je al een aardig eind. Het is echter veel effectiever om je voedingsgewoonten aan te passen. Als je bedenkt dat je op een hamburger de marathon kunt lopen en een boterham een flink aantal trappen op en af in stevig tempo dan kun je beter wat calorieën laten staan.

Ik denk dat Een Kilo Per Week van dr. Frank het beste aan jouw vraag voldoet. Je kunt er in een relatief korte periode behoorlijk mee afvallen. Op de langere termijn is Opgewicht van Yvonne Lemmers effectiever omdat die methode weliswaar iets langzamer is op de korte termijn maar wel van een gangbaarder voedingspatroon uitgaat.