Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zal Bert van Marwijk aanblijven als bondscoach, na een verlies tegen Brazilië as. vrijdag?

Of zal hij toch nog naar het EK gaan ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
654
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zegt dat Nedrland verliest?Je moet positief denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb ik geenzins gesuggereerd dat Bert het slecht doet. Ook niet vanuit het perspectief van de KNVB eigenlijk, dat hij zou worden ontslagen... Vaak zie je dat trainers plotsklaps opstappen, zal dit mogelijk ook bij Bert gebeuren denken jullie? Het is wel een top van een bondscoach natuurlijk een Wereldkampioenschap.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Vast wel! Hij heeft nu al een goede prestatie geleverd, dat moet je niet vergeten. Daarbij komt dat de groep vrij jong is en voor de weinige "oudere" spelers, staat al weer een nieuwe generatie klaar. Zeker bij zo'n jonge groep is stabiliteit een belangrijke factor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bert is niet zo,n jongen die snel opgeeft.
En als een paar maanden verder bent komen de kwalificatie wedstrijden voor het EK er al weer aan.
Die blijft gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie geen reden waarom hij weg zou moeten of willen. Hij heeft een prima prestatie geleverd met het Nederlands elftal, en één verloren wedstrijd tegen Brazilië verandert daar niets aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederland is al 10 jaar niet meer in de kwart finale gekomen! [van het WK]. Bert is een uitstekende trainer en ik denk dat het elftal ook erg blij is met hem. Volgens mij blijft hij gewoon nog?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij blijft zeker aan. Hij heeft iets gepresteerd wat vorige trainers niet lukte. Verder vind ik hem een prima kerel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het contract van Bert van Marwijk loopt tot na het E.K
2012.
Er zal na het W.K ongetwijfeld een evaluatie plaatsvinden,
maar er is geen enkele reden om hem te ontslaan,ook niet
bij een eventueel verlies tegen Brazil, of hij moet zelf opstappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet je Bert vragen, daar kunnen wij geen antwoord op geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding