Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn skateboard heeft een afwijking naar rechts en het is irritant tijdens het boarden wat kan ik hiet aan doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
10.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kijken of de schroefjes goed vast zitten ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst kijken of je wieltjes gelijk gesleten zijn. Is dit niet zo: nieuwe wieltjes.

Zijn je wieltjes gelijk gesleten en nog in goede staat, dan moet je ze er even afhalen en de kogels even goed schoonmaken en in de smeer zetten.

Zorg ervoor dat je de wieltjes met gelijke kracht vastzet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kogels? Bedoel je daar de lagers mee?
Zo ja, niet met smeersels gaan knoeien! Worden ze alleen maar slechter van, en het verhelpt de afwijking ook niet lijkt mij ;-)
Dat komt omdat jij waarschijnlijk een skateboard bij een of andere speelgoedwinkel hebt gekocht. Daar zitten de gaten heel vaak niet goed recht.

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb zelf net nog even gekeken naar een andere optie.
Als ik mijn trucks (assen) zo strak zet totdat ze niet meer sturen krijgt de mijne een lichte afwijking naar links.
Je kan je kingpin iets losser draaien, dan stuurt hij wat meer is (waarschijnlijk) je probleem verholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding