Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn sixpack weer terug?

Ik heb altijd een sixpack gehad maar daar is wat buikvet overheen gekomen. Ik snoepte vrij veel, het is wel duidelijk dat dat de oorzaak is, ik drink nu veel water, zwem 2x 1 uur in de week en ben gezonder gaan eten, dus minder snoepen. daarnaast doe ik nog hardlopen op de zondag ochtend. Is dit een goede manier om mijn sixpack voor de zomer terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
867

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alle bewegingsactiviteiten die je nu doet, zijn minder gericht voor de buikspieren. De buikspieren die vormen uiteindelijk de sicpack, het is dan ook nodig om dan gericht de buikspieren te trainen door middel van sit-ups.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het sporten en bewust eten moeten zorgen voor het verbranden van het vet. Met buikspieroefeningen moet je de spieren trainen en sterken waardoor deze ook weer nadrukkelijker aanwezig zullen zijn.

Dus een combi van sporten gericht op vetverbranding (cardio) en het sterken van expliciet de buikspieren.

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
20 sit ups per dag doen dat heeft men neef ook meegemaakt en dat werkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Direct naar de winkel en een sixpack aanschaffen,anders kun je nog altijd zeggen dat je een fust hebt ;)
Nee zonder dollen: schaf een roeiapparaat aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha
De ouderwetse opdruk manier is volgens mij nog het makkelijkst!!!!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent al erg goed bezig door drie keer per week te sporten en gezond te eten. Hierdoor zul je zeker vet verbranden waardoor je buikspieren, die nu verscholen zitten onder een laagje vet, beter zichtbaar worden.

Om een mooie sixpack te krijgen is het echter ook noodzakelijk om gericht je buikspieren te trainen. Dit kan heel eenvoudig thuis door sit-ups / crunches te doen. Als je op YouTube zoekt op 'sixpack training' vind je honderden filmpjes met verschillende work-outs die je thuis kunt doen. Neem drie keer in de week een half uurtje de tijd met steeds minstens een dag rust tussen de verschillende trainingsdagen.

Als je die leefstijl gedisciplineerd vast weet te houden zul je voor de zomer zeker goed resultaat boeken.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ook zeker niet te weinig eten want dan verbrandt je lichaam je spieren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding