Waarom is er vandaag geen voetbal: Duitsland-Portugal? Bij een WK wordt er ook gestreden om een 3e en 4e plaats.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Het EK kent inderdaad geen troostfinale, het is nou ook weer niet zo heel erg leuk om nog dagen te moeten blijven wachten voor een wedstrijd om niks. De spelers willen gewoon naar huis, zijn er al lang genoeg geweest en de motivatie is vaak weg.

Bij het WK is het dus wel zo maar dat klinkt dan nog: derde van de wereld worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Herstel: het EK kent sinds 1984 geen troostfinale.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_kampioenschap_voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi y'all, hartstikke bedankt voor jullie reacties! Ik ben dus niet de enige die het zich afvraagt. :D Jammer, het leek me wel een interessante wedstrijd. Dan ga ik vanavond toch maar lekker op tijd salsa dansen in Utr. Fijn wknd!

Andere antwoorden (2)

Bij een WK wel ja. Maar ik hoorde vanochtend op de radio dat het bij een EK niet meer belangrijk is wie er 3e en 4e worden. Bovendien hadden Duitsland en Portugal al tegen elkaar gespeeld. En het is alleen belangrijk wie er 1e en 2e worden.

Toen ik dit vanochtend hoorde dacht ik ook echt van: WT?!
Maarja er valt niks tegen te doen...

Ik heb dit ook maar gehoord, weet niet zeker of het dus klopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hoort alleen bij het WK, dat doen ze niet bij het EK. Bij het WK hebben ze ook 8 poules en bij het EK 4.