RPM is een gepatenteerde naam voor de fietsworkout van Les Mills International, RPM betekent Raw Power in Motion.
RPM kent een heel uitgebalanceerde opbouw voor kracht- en duurtraining. Hoewel de muziek en de details van de oefeningen elke drie maanden veranderen, blijft de basis van de trainingsopbouw hetzelfde.

Spinning ken ik minder goed, ik heb dat maar 2 of 3x gedaan. Ik herinner me dat we daarbij nog véél sneller gingen dan bij RPM. Ondanks dat ik in die tijd bijna dagelijks trainde, was ik na die spinninglessen toch behoorlijk kapot. Maar ik miste de evenwichtige opbouw. Het was meer een samenraapsel van muziek en oefeningen die de instructrice leuk vond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij RPM word de muziek voor de instructeur al bepaald, bij spinning mag de instructeur die zelf uitzoeken.