Als iemand heel erg nodig moet poepen

Hi

wat gebeurt er als iemand tijdens de voetball finale opeens heel erg nodig moet poepen, bv. van der vaart. mag hij dan eventjes naar de toilet? of moet hij wachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Volgens de spelregels mag je alleen het veld uit met
toestemming van de scheidsrechter, als je het veld uit
gaat zonder toestemming , daar staat geel voor.
Als je moet, dan moet je toestemming vragen aan de scheids.
In de praktijd zal dat niet gebeuren, en zal een speler een
blessure voorwenden,en dan als die uit het veld is, zijn
sanitaire stop maken, daarna mag hij ( met weer toestemming van de scheids ) er weer in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dan gaat hij vallen en komt de brancard die voert m van het veld en gaat hij ff snel poepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
niet echt waardevol, maar wel grappig idee, zie het voor me
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook hhahahah
Als je met structuur en regelmaat leeft, gezond eet en beweegt dan kun je zoiets plannen vóór de wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal echt niet zomaar gebeuren tenzij hij last heeft van diaree maar dan zal hij niet spelen.De spanning van de wedstrijd zorgt er ook wel voor dat ze het niet eens zouden merken als ze nodig zouden ''moeten''.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Ben17;

Dan draait die speler gewoon een bolus in zijn onderbroek en werkt die er even uit als hij uit het zicht van de schijtsrechter is. Hier komen uitdrukkingen als 'grote druk op het middenveld' en 'grote druk voor het doel' vandaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan riskeert hij een gele kaart.
Makaay heeft het in de kwartfinale van het Europees Kampioenschap in 2004 gepresteerd om voor het begin van de eerste verlenging vlug naar het toilet te gaan. Dit had hem een gele kaart moeten opleveren, maar blijkbaar is het de scheidsrechter ontgaan.
(zo niet onze oosterburen, die er een heel zuur stukje in Bild aan gewijt hebben:
http://www.voetbalzone.nl/nieuws_van_de_dag.asp?datum=28-06-2004
en dan even zoeken naar Makaay).