Mag je in Walibi Biddinghuizen in achtbanen ed als je 1.15mt bent?

In de Efteling mag je in Joris en de Draak vanaf 1.10mt. Maar hoe groot moet je in Walibi zijn voor dit soort attracties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (2)

Dit scheelt duidelijk per atractie.. Voor de meeste 1.20.. De aanbevolen lengte staat soms ook bij de attractie omschijving op de site. Geen idee of walibi dit ook heeft?! Miss slim om ff te bekijken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschilt inderdaad heel erg per attractie. bij de ene moet je weer zoveel meter lang zijn en bij de ander weer zoveel. Ik weet wel dat als je 1.50m of langer bent dat je overal in mag. verder weet ik het niet precies.