als straks in WK groep alle wedstrijden op 0-0 eindigen Hoe word bepaald wie er door gaat na volgende ronde?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
2.5K

Antwoorden (2)

Als teams in een poule gelijk eindigen, kijkt de FIFA eerst naar het doelsaldo, daarna naar het aantal doelpunten.
Als dit alsnog gelijk blijkt te zijn dan gaat de FIFA er om loten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan gaan we loten, zie artikel 41.5 van het WK2014 reglement De plaats van elk team in elke groep zal als volgt worden bepaald.
a) het puntentotaal in alle groepswedstrijden
b) het doelsaldo in alle groepswedstrijden
c) het aantal doelpunten in alle groepswedstrijden Als twee of meer teams gelijk eindigen op basis van de bovenstaande criteria zal hun onderlinge plaats als volgt worden bepaald.
d) het puntentotaal in de onderlinge wedstrijden
e) het doelsaldo in de onderlinge wedstrijden
f) het aantal doelpunten in de onderlinge wedstrijden
g) door loting uitgevoerd door het FIFA Organising Committee. Bronnen:
- http://resources.fifa.com/mm/document/tournament/competition/01/47/38/17/regulationsfwcbrazil2014_update_e_neutral.pdf
Ik denk dat ze eerst naar doelsaldo kijken, als alles 0-0 is word er verlenging gedaan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als alles 0-0 is zijn die wedstrijden al gespeeld. Je kan geen verlenging geven aan een wedstrijd die al een paar dagen geleden gespeeld is.