Wat is de beste manier om je armspieren te trainen?

Graag geen duur ding
Opdrukken werkt niet bij mij!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek is een filmpje via youtube mischien vindt je daar iets
ik zoek wel voor je.
even wachten

Antwoorden (5)

Gaan fitnessen. En dan eerst het uithoudingsvermogen in je armspieren trainen door niet al te zwaar gewicht te gebruiken en veel herhalingen, zon 3 series van 15 keer. En later zwaar gewicht gebruiken voor je armen en weinig herhalingen. En een goede voeding daarbij. Dan train je je armpspieren goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met opdrukken train je je triceps (achterkant van je arm), als je gaat optrekken ga je je biceps (voorkant van je arm) trainen.

Dus probeer eens te gaan optrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel goedkoop bij Action,... 2 flesjes frisdrank kopen, opdrinken , en daarna vullen met water. Wel zoveel, als je handelen kunt. Zo kun je ze gebruiken als halters.

Ach, ik maak maar een grapje, maar...toch wel best een goedkope tip voor diegene die op de centjes willen letten hè.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder training bereik je niets.
Dus !!!!!!!!!!!!!!
Frank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een paar dumbells van twee kilo en doe daar oefeningen mee. Hoeft weinig te kosten en op internet kun je oefeningen vinden