Een knapzak, wordt zo'n ding nog ergens verkocht?

Zo ja, kunnen jullie me vertellen waar want ik heb eindelijk een cadeautje voor iemand bedacht maar nu weet ik niet waar ik dat kan kopen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Het beste antwoord

Die zijn nooit te koop geweest, want het hele idee is juist dat je als echte ouderwetse zwerver een stukje stof (oud tafellaken) en een stevige stok (liefst met knoesten) gebruikt. Knoop het tafellaken met de punten bij elkaar, stok er door, over de schouder gooien en klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep, dat leek mij ook inderdaad. :) +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MufMuf, je vergeet je plusje ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, foutje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, heb wel plusje gegeven hoor. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsjonge, je sleept wel even 6 plusjes binnen zo ;-) Dank voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

Is het niet drie keer makkelijker om een dergelijk ding zelf te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joh, nog niet eens aan gedacht. Maar eigenlijk wil ik een grote hebben dus ik zal op zoek moeten naar een goede stok en een grote theedoek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe groot wil je 'em dan? Desnoods kan je een bezemsteel (evt. stuk afzagen) en een handdoek gebruiken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is voor een best lang persoon dus de stok moet eigenlijk wel 1,5 meter lang zijn. Weet je, ik ga eens op zoek naar een bezem of andere stok inderdaad en een grote handdoek of een laken. Dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Succes ermee! ^^
Ja, wordt nog overal verkocht! Want de knapzak wordt gefabriceerd met gebruikmaking van een snotlap of 'deftiger', een zakdoek.....