Waarom stoppen veel bondscoachen als de ploeg verloren heeft?

Toegevoegd na 55 seconden:
gaat van marwijk orangje misschien ook verlaten?

Toegevoegd na 3 minuten:
-oranje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Vaak is het zo dat contracten van coaches lopen tot na een wk of ek,daarna zijn ze vrij om te vertrekken,of moeten ze vertrekken als bijvoorbeeld een land een andere coach heeft aangenomen.

Bert van Marwijk heeft een contract tot 2012.
Maar hij heeft voor het tekenen van het contract aangegeven wel de vrijheid te willen hebben als er een andere aanbieding komt en hij daar veel interesse in heeft.
Dit vertelde hij gisteravond in het interview met Jack van Gelder na de finale.