Wanneer komen scouts het snelste kijken?

Ik speel al een lange tijd voetbal en ik ben niet gescout. Ik zou graag willen weten wanneer een scout sneller komt kijken om zodat ik me op dat moment heel goed ga spelen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Voetbal
6.9K
Edraket
4 jaar geleden
Dit is de verkeerde benadering.
Je moet ALTIJD het maximum geven dat je in je hebt.
ALTIJD zo goed spelen als maar mogelijk is.
Ritsuka
4 jaar geleden
Als je altijd goed je best doet, heeft je team wat aan je en word je beter
tinus1969
4 jaar geleden
Maar terug naar de vraag: ik heb gehoord dat
1. scouts vaak te vinden zijn op jeugdtoernooien (kunnen veel spelers in korte tijd zien)
2. dat scouts een neus hebben voor uitslovers en egoïsten, dus voor mensen die alleen op zulke toernooien hun best doen en slechte teamspelers zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er zijn toernooien of scoutingsdagen waarvoor je je kunt opgeven, maar je weet nooit wanneer een scout bij je club komt kijken. Het is namelijk meestal zo dat als kinderen weten dat er een scout naar ze kijkt ze minder gaan spelen door de druk, of veel alleen gaan doen. Je moet gewoon altijd je eigen spel blijven spelen, en altijd 100% je best doen, en dan komen de scouts vanzelf kijken.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik zit ook op voetbal, en wil ook graag gescout worden, gwn altijd je best proberen te doen

Antwoorden (1)

Als er gescout wordt weet je dat niet van te voren. Dat is hoe het werkt. Anders gaan voetballers idd zoals jij zegt alleen maar hun best doen als er een scout is. Wie weet is er al een scout geweest en jou gezien en vond je niet scout-waardig. Gewoon altijd vol je best doen geeft de grootste kans om gescout te worden.