hoeveel kost het ongeveer per jaar om een jongetje van 4 te laten voetballen in Tilburg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (5)

Is dit niet een beetje jong om al in teamverband te gaan spelen?

Het voordeligst ben je uit door een voetbal (kleine maat) te kopen, een paar schoenen voor het (je) kind en zelf op een trapveldje met hem te gaan spelen en oefenen. Vanaf een jaar of 6 is het (gemiddelde) kind veel meer toe aan teamsport.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoef ook geen kind op voetbal te doen, maar ik moet het weten voor een school opdracht.
Hier kan je een kind pas vanaf 6 jaar op een club doen. Het kost eur 7 per maand + uitrusting + rijden naar uit wedstrijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voetballen is niet zo duur.
Dan heb je nog een outfit nodig, dat is ook niet zo duur.
Voetballen is een goedkope sport, ik dacht dat het 10 euro per maand was?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de meeste voetbalclubs heb je tegenwoordig de mini's van 4 tot 6jaar waar ze gewoon onderling gaan spelen vaak is dit ook nog eens gratis....dus gewoon even informeren bij de plaatselijke club(s)..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat het precies kost weet ik niet,maar waarom wacht je niet nog een jaar of 2 en meldt je hem aan op de Goirlese weg 34,oftewel bij Willem II?Zij zullen je dankbaar zijn met elke versterking die ze krijgen.Wordt hij ook nog betaald.
Sorry hoor,ik kon het niet laten deze opmerking te maken,terwijl ik geen recht van spreken heb,aangezien mijn clubje (VVV-Venlo) het niet veel beter doet.Nogmaals sorry.