Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel kost het ongeveer per jaar om een jongetje van 4 te laten voetballen in Tilburg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
969

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Is dit niet een beetje jong om al in teamverband te gaan spelen?

Het voordeligst ben je uit door een voetbal (kleine maat) te kopen, een paar schoenen voor het (je) kind en zelf op een trapveldje met hem te gaan spelen en oefenen. Vanaf een jaar of 6 is het (gemiddelde) kind veel meer toe aan teamsport.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoef ook geen kind op voetbal te doen, maar ik moet het weten voor een school opdracht.
Hier kan je een kind pas vanaf 6 jaar op een club doen. Het kost eur 7 per maand + uitrusting + rijden naar uit wedstrijden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voetballen is niet zo duur.
Dan heb je nog een outfit nodig, dat is ook niet zo duur.
Voetballen is een goedkope sport, ik dacht dat het 10 euro per maand was?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de meeste voetbalclubs heb je tegenwoordig de mini's van 4 tot 6jaar waar ze gewoon onderling gaan spelen vaak is dit ook nog eens gratis....dus gewoon even informeren bij de plaatselijke club(s)..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat het precies kost weet ik niet,maar waarom wacht je niet nog een jaar of 2 en meldt je hem aan op de Goirlese weg 34,oftewel bij Willem II?Zij zullen je dankbaar zijn met elke versterking die ze krijgen.Wordt hij ook nog betaald.
Sorry hoor,ik kon het niet laten deze opmerking te maken,terwijl ik geen recht van spreken heb,aangezien mijn clubje (VVV-Venlo) het niet veel beter doet.Nogmaals sorry.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding