waarom hebben ze bij de nabeschouwing van NOS van die grote mics in hun hand en niet gewoon een headset?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vinden ze dr cool uit zien ;) Goeie vraag btw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
juist, geen gezicht die dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha , ik vroeg me dit ook al af :) bedankt voor het posten van de vraag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad geen porum die dingen, Het is net Mies Bouman, jaren 70
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kwaliteit is gewoon beter dan een headsetje. En een headsetje moet met een zendertje aan je broek vast gemaakt worden. draadjes weggewerkt ( antenne) Zo een grote mic gaat gemakkelijker en veel mensen die een interview krijgen zitten niet echt te wachten op eerst nog geinstalleerd worden. ( bijv een voetballer die 90 minuten in 32C heeft verloren zal eerder commentaar geven als het lekker snel kan.. denk ik zelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom in godsnaam die thumbs down bij iedereen ?

Het beste antwoord

Twee mogelijke redenen. 1. In de Oekraïne is men technologisch iets minder ver dan in Nederland. Vroeger werkte men in NL ook zo. 2. Het is in bepaalde landen meer de mode. In Italië doet men vaak niets anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee of dit waar is, maar voor mij is dit de beste verklaring

Andere antwoorden (4)

Dat is ten eerste voor reclame.
Nu kwam het logo mooi in beeld.
Verder is het vaak zo dat het mensen zijn die net aangekomen zijn maar dit was nu niet het geval.
Het zal dus alleen gaan om het logo van de NOS vaker in beeld te brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is eigenlijk een heel simpel antwoord op en iemand is mij ook al voor geweest zie ik wel.

Puur om het logo duidelijk in beeld te brengen, puur voor de reclame.

vaak is het bij voetbal ook erg gebruikelijk om dit te doen omdat het een gewoonte is geworden bij het voetbal

Als je naar hockey wedstrijden kijkt zie je dit veel minder vaak omdat het met mindere mate populair is dan voetbal en er vaak ook niet een uitgebreide voorbeschouwing aan te pas komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naast de reclame staat het ook beter dan een headset op je hoofd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Studio Sportzomer zitten ze vaak al enige tijd stil, vandaar dat daar een gewoon headsetje gebruikt wordt. Bij de nabeschouwing na een wedstrijd, is het vaak zo dat de presentatoren ergens anders de wedstrijd hebben bekeken, en vaker heen en weer lopen (wellicht wat te eten halen, nog even naar de schmink, naar de wc tijdens de wedstrijd, etc.). Een headset kan daarbij gemakkelijk losraken. Vandaar dat de NOS ervoor gekozen heeft bij de (korte) nabeschouwingen na de wedstrijden een 'gewone' microfoon te gebruiken.