Waar kun je allemaal echte originele ajax thuisshirten kopen? Graag vermelden in welke stad en winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt beter een kegt wel Twenteshirt kopen. ;-)

Antwoorden (6)

Kan via hun eigen site
http://www.ajaxshop.nl/nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het online bestellen. Bij http://ajax-shirt.nl/ is het goedkoper dan bij de officiële Ajax fanshop. En is het officiële thuis en uitshirt te koop. Bedrukken is ook mogelijk.

Kids maat kost € 57,95 en de volwassen maat € 66,95.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je in iedere sportzaak met een voetbalafdeling shirts van allerlei clubs kopen, in elke stad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit zijn heel vaak toch net niet de orginele:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je ziet bijna overal de uitshirt van ajax maar er staan geen 3 sterren op.
maar die kan je bij sport 2000 er op laten drukken.
Amsterdam , arena boulevard 2 , is een groot gebouw maar die wibjel waar je dat kan kopen zot naast een cafe en in de buurt van ingang m
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL, volgens mij ben je nooit verder gekomen dan het cafe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnaast zit ook nog een perry sport jaja
Natuurlijk bij Ajax zelf, via de webshop of de Fanshop bij de Arena. Verder zijn er heel veel nep-shirts in omloop, alleen bij de bekende sportwinkels zoals Intersport en Sport 2000. Voor de adressen verwijs ik je door naar hun websites, te vinden via Google. Succes, ze zijn vast ook in uw stad te vinden;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten Rotterdam, in elke sportwinkel. Het is moeilijker om een winkel te vinden, die hem niet verkoopt, dan wel.