Zo lang als je wil juichen? (voetbal)

Sommige voetballers doen, als ze scoren, een dansje ofzoiets. Maar soms neemt dat best veel tijd in...
Mag je gewoon 5 min. Blijven juichen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Antwoorden (4)

5 min is wel erg veel, neen dat mag niet, en de scheidsrechter moet hier op toezien.
Maar juichen bij een doelpunt dat hoort erbij.
Ik hoop dat wij heel veel kunnen juichen, tijdens het W.K.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het juichen tijdens voetbal is bij de FIFA beperkt. Zo mag bijvoorbeeld het shirt niet meer omhoog gedaan worden na het scoren(de "brutale meiden" voeren hiertegen campagne!). ik geloof dat het de scheidrechters vrij wordt gelaten om in te grijpen als het te lang duurt. er mag een gele kaart voor gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mag je niet meer ,omdat tegenwoordig alles onder tijdrekken valt.
Maar zo,n dansje op een andere manier van vreugde uitten is toch harstikke leuk.
Nee als je langzaam naar de zijlijn loopt om een ingooi te doen,op je zesendertigste ,dat mag wel zolang je maar langzaam doorloopt.
Nee geef mij een mooie juichpartij,maar dan wel binnen de perken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een doelpunt moeten de spelers zo snel mogelijk naar hun eigen helft terug (al juichend of niet). Zo gauw ze op hun eigen helft zijn, wordt het spel hervat. Als ze dan door willen juichen, moeten ze dat zelf weten, maar de kans dat de tegenpartij dan vrij spel heeft is aanwezig.
Wanneer het teruggaan naar de eigen helft te lang duurt, kan de scheidsrechter ingrijpen wegens onsportief gedrag.