Ik zal heel graag vanavond 09-2-2011 de wedstrijd duitsland tegen italie willen zien maar ik weet niet waar ik deze live kan volgen :( iemand een tip?

Heb tv van kpn digitenne, dus geen duitse zenders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ook met digitenne kan je meerdere zenders zelf toevoegen.
Alle free-to-air zenders kan je handmatig toevoegen.
Bekijk de gebruiksaanwijzingen eens goed. Daar staat in hoe dat moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.allekanalen.nl/buitenlandse-kanalen/duitsland-31.html

Probeer het hier eens. Livestreaming met vele zenders waaronder ook de ARD waar het wordt uitgezonden.
13 jaar geleden
rojadirecta.org. Staan meestal vele links.