Hoe deel ik foto's via facebook voor een sportvereniging?

Ik beheer een groep van een sportvereniging. Nu hebben we daar vaak foto's op staan van onze leden. Hoe kan ik deze zodanig instellen dat iemand zonder facebook account ze ook kan zien? Kan dit? Alvast bedankt voor je reactie..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dat nu niet zo dan?

Antwoorden (1)

Je hebt echt een facebook account nodig, wil je de foto's op social media delen. Het zou natuurlijk leuk zijn, als jullie een account aanmaken, op naam van jullie sportvereniging. Zo maak je ook nog eens reclame
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als sportvereniging hebben we ook wel een account, maar als ik daar foto's plaats zijn die dan ook te zien voor leden die geen account hebben? Dat kon namelijk eerder wel.. maar onlangs zijn er weer instellingen veranderd en nu lukt het (nog) niet... dus mijn vraag is of iemand hier een oplossing voor weet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor zover ik het weet, moet je je tegenwoordig echt inloggen op berichten/foto's van tijdlijnen te bekijken.