Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Speelt Nederland de WK-Finale aanstaande zondag in haar traditionele oranje shirt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
654

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, ik je vertellen dat Nederland in de finale zondag zal spelen in het oranje.
Volgens mijn schema is het zondag Nederland tegen (duitsland of spanje)
Dus speelt Nederland op papier thuis.
Duitsland speelt in witte (thuis) of zwarte (uit) tenues
en spanje speelt in rood met gele tenus (thuis) en in het zwart (uit) Nederland speelt op papier dus thuis in het oranje tegen Duitsland of Spanje maar die spelen allebei in het zwart/donkerblauw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die Lise;

Dat hangt ervan af of Johannesburg in de finale voor Nederland op papier als thuisbasis geldt en ook of het tenue van de tegenstander genoeg contrast biedt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn zondag de thuisspelende ploeg, dus wij zullen in het oranje-zwart aantreden.

Spanje zal in het uittenue aan moeten treden. Duitsland zal waarschijnlijk gewoon in het thuistenue spelen, al zijn de broekjes van Duitsland gelijk aan de broekjes van Oranje.
Duitsland zou zich daaraan moeten aanpassen, maar wellicht zal Oranje ook wel in een egaal tenue aantreden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het Duitsland was geweest hadden ze volgens mij witte broekjes aan gemoeten zoals Nederland Oranje broekjes aanhad tegen Uruguay.
Sterker nog, we zullen in compleet oranje aantreden net als de halve finale.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding