Uiteraard is er maar 1 plek waar je het echt live kunt zien, dat heeft mijn voorganger al beantwoord.

Mocht je het op TV willen zien, dan zul je een eredivisie-live abonnement moeten hebben. Er is echter nog een andere mogelijkheid, maar die is niet gratis:
Ga naar de website van eredivisielive:
http://www.eredivisie.nl/live.php?view=html&f=1

Je kunt hier voor 6 Euro de wedstrijd via internet volgen.

Heb je hier geen geld voor over, dan zit er weinig anders op dan te wachten op de samenvatting in het sportjournaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In het stadion van FC Utrecht, Stadion Galgenwaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een helicopter boven het stadion. je moet wel voldoende tanken.......
13 jaar geleden
Ter plaatse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://eredivisiestreams.punt.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste 2 antwoordgevers hebben je al uitgelegd hoe je dat in de toekomst kan doen. De wedstrijd die jij bedoeld is gisteren al gespeeld.