mag je een luchthoorn meenemen naar een stadion?

de vraag zegt het al ! spoed

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Het beste antwoord

Vanwege de spoed vermoed ik dat je vanavond in de Arena zit, daar gelden de volgende regels:

Artikel 8 - Verboden voorwerpen
8.1 Het is verboden voorwerpen in Amsterdam ArenA mee te nemen die een gevaar kunnen vormen voor de gezondheid, de veiligheid of de openbare orde, waaronder flessen, glazen, blikjes, stokken, spandoeken, voetbalshirts bij andere Evenementen dan voetbalwedstrijden, of andere voorwerpen met, in de ogen van stewards, beveiligingspersoneel, politie, medewerkers van Stadion Amsterdam en/of ander bevoegd gezag, discriminerende of provocerende teksten, afbeeldingen of vormen, kettingen, slagwapens, steekwapens en stootswapens.

Nu is het mij niet geheel duidelijk of zo'n luchthoorn een gevaar vormt voor de gezondheid (gehoorbeschadiging) maar je weet in ieder geval dat ze het op die basis kunnen verbieden. Het staat er in ieder geval niet met zoveel woorden dus je kunt het proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan met een appel ook ;-)

Andere antwoorden (1)

Dat verschilt per stadion. Sla het huishoudelijk reglement van de club, die je gaat bezoeken, er op na, om het zeker te weten.

Meestal zijn luchthoorns niet toegestaan.
AlphaLimaSierra