Waarom wil een voetballer nooit op de bank zitten terwijl hij toch vergoeding krijgt?

ik zou niet mopperen voor een keer, ik krijg toch loon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
3.2K

Het beste antwoord

je speelt jezelf niet in de kijker voor andere clubs als je op de bank zit, dus je kan geen carrière maken. Ook word de kans dat je word ontslagen bij de desbetreffende club groter.
Vergeet niet dat voetballen hun lust en leven is, ze trainen zich helemaal kapot voor die eene wedstrijd, en dan moet je op de bank zitten... voetballers willen niks liever dan voetballen!

maar je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk, met op de bank zitten verdien je wel nog steeds fijn centjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hij krijgt meer als hij speelt ( in de basis staat )
Daar komt bij dat als ze spelen ze zichzelf populair kunnen maken. Hiermee kunnen ze bij een betere club komen en kunnen ze nog meer verdien. Of een nog hogere beloning krijgen als ze daar op de bank komen.
Sporten is ook een (soort van) verslaving. Die voetballers willen gewoon sporten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voetballer wil het liefst voetballen en voelt zich wellicht te goed om op de bank te zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je als speler op het allerhoogste podium, in dit geval het WK, kan spelen, dan wil je uiteraard ook daadwerkelijk spelen. Je kiest voor een leven als professioneel voetballer, je doet je best, je ontwikkelt jezelf, je groeit en dan op het laatste moment zou je niet mee mogen doen? Daar zou iedereen toch moeite mee hebben? Vergelijk het met school en werken. Hoe vervelend is het om jarenlang een studie te volgen en daarna in de WW te zitten en niks doen? Zo is het ook voor voetballers. Even losstaand van het enkele ego dat graag in beeld is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij ook en die min slaat nergens op: +
Is het niet je eer te na om een hele wedstrijd op de bank te zitten ?
Ik vind het verschrikkelijk niet in het veld te staan en machteloos toe te moeten kijken.