Welke spelers zullen er door het WK naar een andere club gaan of zijn al gegaan?

Suarez? Donovan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Aangezien het geld redelijk op is bij de clubs zal het niet alleen afhangen van hun prestaties maart ook van de vraagprijs van hun club, en hun contractstatus.

De tijd dat er op het WK nieuwe talenten worden ontdekt is voorbij. Door het huidig scoutingsapparaat van de clubs is elke speler op dit WK al bekend en een keer bekeken. Spelers die na dit WK van club verwisselen zijn waarschijnlijk al een tijdje in the picture geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het zal allemaal wel meevallen, de recessie heeft ook
bij het voetbal toegeslagen.
Alleen zeer grote clubs kunnen nog wat spelers
aantrekken.
In Nederland zal het gaan om Suarez, en Van de Wiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang zij zich niet in de kijker spelen. wat nu het geval is zullen het niet veel zijn die van club veranderen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de Wiel en nog vele anderen van de nationale elftallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat valt niet te zeggen. Het WK is nog even bezig, veel spelers zijn dus nog met het NT bezig. Pas na afloop van het WK zullen zij gaan onderhandelen met andere clubs. Daarnaast zullen sommige TD's van clubs misschien wel zeggen dat bepaalde spelers al langer in de scoutingboekjes stonden om kritiek te voorkomen dat men aan paniekaankopen doet.