hoe kun je als speler deelnemen aan een wk voetbal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als jij het bent, ........niet!!!

Antwoorden (2)

Je moet zo goed zijn dat je in de ogen van de bondscoach bij de beste 23 spelers van het land hoort zodat je geselecteerd wordt. En daarna moet jouw land zich nog zien te plaatsen voor een WK voetbal.

Aangezien er maar 23 van de ruim 16 miljoen Nederlanders die er zijn naar het WK gaan, is de kans dus niet zo heel groot. Je zou kunnen overwegen om naar Bosnië en Herzegovina te verhuizen en die nationaliteit aan te nemen, die hebben maar 4 miljoen inwoners, het is echter de vraag of die zich voor het volgende WK ook weten te plaatsen, die garantie heb je natuurlijk nooit. Het beste is dan misschien om de Qatarese nationaliteit aan te nemen, er wonen maar iets meer dan 2 miljoen mensen en als gastland van het WK 2022 doen ze zeker mee. Moet je op dat moment wel de goede leeftijd hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je pc aan doen en een eigen speler maken (op PES of fifa) en aan het wk deelnemen maar!