Hoe Neem je een vrijetrap net zoals ronaldo?

Ik heb het al een paar x geoefend maar het lukt me nog steeds niet, weet iemand hoe je zo moet schieten?
Alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zoals al gezegd , je moet veel oefenen. Het beste is om je standbeen naast de bal te zetten ( als je rechts bent je linker voet, en lings andersom ) Vol met de wreef raken, en niet teveel achterover buigen, (anders gaat de bal te hoog ) met je lichaam,en dan vol doorhalen, en met het been waarmee je schiet doorzwaaien. Heel veel succes, en hopelijk zie ik je eens een mooi doelpunt maken op t.v.

Veel oefenen en ik denk als je zo goed bent als Ronaldo, dan kan je vast prof worden

Net zoveel oefenen als ronaldo. Elke dag meerdere uren tegen die bal aan trappen om het gevoel te krijgen en dit meerdere jaren volhouden. Dat in combinatie met een vleugje talent laten je net zo goed zijn als ronaldo. Als het makkelijk was geweest waren er natuurlijk veel meer mensen die dit net zo goed kunnen.

Oefenen ja maar je kan ook trainen op hoe je de bal trapt. Weet dat er vroeger voetballers waren o.a. Cruijff en van Hanegem die ook biljartte om goed te zien hoe een effect ze aan een bal moesten geven

Ronaldo trapt de bal op een zodanige manier dat hij helemaal geen effect heeft. Om dat te doen moet je de bal precies op de juiste plek raken. Oefenen met een kleine bal om precisie te trainen schijnt goed te helpen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100