Wat kost het je om zo'n reclame bord bij een sportveld te nemen?

Langs de voetbal/hockey velden zie je vaak van die reclame borden.
Wat kost dag ongeveer per jaar?
Of gaat de prijs per M² ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
6.9K

Het beste antwoord

dat varieert natuurlijk per club. maar van een plaatselijke hockey club die landelijk niet zo veel bekendheid heeft zal dat tussen de 300 en 500 per jaar zijn, en het eerste jaar komt daar nog de kosten voor het maken van het bord bij. maar ik zou gewoon de club benaderen en gewoon vragen wat de kosten bij hun zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De kosten van reclame borden op sportvelden is afhankelijk van meerdere factoren, waaronder de 2 belangrijkste:
- hoeveel publiek komt er (dus hoe meer, hoe duurder)
- prestaties van de club -> hoe beter hoe meer publiciteit (dus hogere kosten voor een reclamebord)

Er is dus geen vaste prijs te noemen over hoeveel je betaalt voor een reclamebord op.

Verder sluit ik mij aan bij het voorgaande antwoord en bezoek eens een club? Wellicht dat zij je meer kunnen vertellen over de plaatselijk kosten.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In herken me wel in de bovenstaande 2 antwoorden, voor clubs in het amateur voetbal.
Waar veel mensen komen wellicht iets hoger.

En je sluit contracten meestal voor een paar jaar af.

Reclame voor een dag, komen bij amateur sport niet of nauwelijks voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt per club, een club dat heel goed is zal wel meer vragen dan een amateur clubje