hoe word ik gescout door fc utrecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
6.1K
Kimath
12 jaar geleden
goed je best doen.
itsme
12 jaar geleden
Dan zou ik beginnen met het wijzigen van je avatar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Itsme: LOL!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja dat is misschien wel een slim idee :):)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itsme: heel gek, dat was ook het eerst dat bij mij opkwam :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom geen feyenoord dan..

Antwoorden (7)

Zoals Kimath al zegt in de reacties: goed je best doen.

Dat lijkt mij toch voor de hand liggen?
Scouts zijn mensen die namens een voetbalclub gaan kijken bij andere verenigingen om zo nieuwe talenten te vinden.
Als jij bij deze scouts opvalt op de dag dat ze bij jouw club langskomen, dan bestaat de kans dat FC utrecht daarna contact met je opneemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja duh, natuurlijk moet je in de B1, C1 e.d. spelen om gescout te worden.
Als je niet in de B1, C1, e.d. speelt, dan betekent dat dat er nog hele elftallen bij jouw club zijn die beter zijn dan jij. En dan gaan de scouts natuurlijk bij die elftallen kijken. Eerst zorgen dat je in de beste elftallen van je eigen club komt dus, dat lijkt me logisch. En dat er niet vaak scouts naar jouw club komen dat kan komen doordat je of bij een slechte club speelt, en dat je misschien beter kan overstappen naar een betere club, en dan bij die club bij de B1, C1 e.d. terecht probeert te komen. En dan nog inderdaad zal het niet vaak gebeuren dat er scouts komen. Dus altijd zorgen dat je goed je best doet, zodat áls ze komen, dat je dan de grootste kans hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dan moet je dus heel goed zijn. Dat is toch logisch? Als je tegen de garagedeur van de buurman blijft voetballen, word je nooit gescout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@j0ve: Dus als ik je goed begrijp bepaalt de scouter of hij veel potentieel in huis heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uh, ja. Daar wordt hij voor betaald.
de vraag is, wordt je ooit gescout. Ben je echt goed genoeg, vind je dat zelf of vind je trainer dat ook?
Zoja, goed je best doen, veel en vaak voetballen, dan zal je vanzelf een keertje opvallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed genoeg bent word je gescout.
Daarna krijg je nog traningen of je wel degelijk goed genoeg bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ik de tekst niet kon kopieren, heb ik twee afbeeldingen voor je toegevoegd. Als je hier op klikt zie je wat tips!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Door net zo goed, of nog beter te zijn dan je neefje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt je niet zomaar, er moet wel iemand van Utrecht bij jou club komen kijken. Ik weet niet waar je speelt maar meestal gaat een speler eerst naar een wat bekendere club in de buurt waarvan het 1e best hoog speelt en daarna wordt je sneller gescout door grotere clubs zoals Fc Utrecht. Dus het meest logische antwoord is gewoon goed je best doen voor de rest moet je geluk hebben dat ze bij je komen kijken.
Veel succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan bij Ajax bijv. naar een talentenjacht.
ik weet niet zeker of je dat ook kan bij FC Utrecht.
dat is dus een optie.
want als je heel goed bent kunnen ze je scouten.(of zoiets weet niet helemaal hoe het zit)
scouts gaan denk ik naar wat clubs in de hogere klasse.
je kan altijd geluk hebben.
ik moest een keer voetballen bij Fortuna Wormerveer.(Noord-Holland)
ik zag toen iemand die op z'n hurken zat met een bord met een klemmetje met een papiertje er tussen.
volgens mij was dat een scout.
een klasgenoot was een keer gescout door de zilvermeeuwen.
dus het kan ook een scout van een andere club zijn.
en 'als' je gescout wordt door FC Utrecht krijg je natuur lijk een brief van FC Utrecht.
hoop dat ik het goed heb uitgelegd.