Is een gezellig vak, is wel een staan vak. Indien je wilt zitten tijdens de wedstrijd moet je een ring naar boven opschuiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hele vak Z langs de zijlijn (zie plattegrond van de 75-jarige Kuip hieronder) is een heerlijk en gezellig vak. Je hebt goed zicht op het veld en je staat er relatief dicht bovenop de wedstrijd. Er is contact met de spelers. En frappant is dat dit een plek is waar je het gras en de aarde nog kunt ruiken. Waar vind je dit verder nog in een Nederlands Ere-Divisie stadion ? Kortom krijg je de kans hier een (seizoens)kaart te kopen ... dan zou ik zeggen meteen doen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk vak in de kuip is een goed vak!

als je voor Feyenoord bent natuurlijk ;)