Is de finale van de Copa del Rey vanavond gratis live te volgen op televisie of het internet?

Barça en Real nemen het vanavond in de finale van de Copa del Rey nog maar eens tegen elkaar op. Ik had de beelden graag live gevolgd. Worden die uitgezonden op televisie of het internet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
2.6K

Antwoorden (3)

Die worden niet uitgezonden op TV, maar ze worden wel uitgezonden op internet.
Op site's zoals Ustream
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
janlul.com is ook een goede website voor gratis live voetbal streams.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op sport 1 wordt deze competitie altijd uitgezonden, dus ook de finale. Dat kost wel 20 euro per maand. Als je gratis wilt kijken moet je naar iemand anders gaan of (illegaal) streamen.