Waarom werd er tijdens Bayern en Chelsea gister verlengd terwijl het 2-1 stond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was Bayern en Real. ;)

Het beste antwoord

De wedstrijd was Real Madrid - Bayern Munchen, en in de wedstrijd van vorige week was de stand 2-1 voor Bayern, en nu was het 2-1 voor Real. Bij elkaar opgeteld dus precies dezelfde stand, dus of uitdoelpunten dubbel tellen maakt niet uit.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ter verduidelijking: bij elkaar opgeteld een gelijkspel, en dan kijkt men naar de uitdoelpunten, maar dat aantal was ook gelijk.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste antwoord en uitleg bedankt. Dhr Petes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de uitleg die alles helder maakt!

Andere antwoorden (2)

uitpunten tellen dubbel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké duidelijk. Bedankt. Geldt dat ook voor de finale?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de finale is maar 1 wedstrijd, dus geen uit of thuispunten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan geen antwoord zijn.... je moet minstens zeggen dat ze al een keer tegen elkaar gespeeld hebben en dat het toen ook 2-1 was etc
Omdat het in de eerste wedstrijd ook 2-1 was een daarom de eindstand 2x hetzelfde.