Hoe duur is een kaartje voor een voetbalwedstrijd van de Eredvisie?

Ik heb een beetje ronde gekeken op site's van voetbalclubs, maar dan zag ik de prijzen (ongeveer 80 euro). Is dit echt zo duur of niet? Heeft ook iemand site's waar je goedkoop kaartjes kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
5K

Het beste antwoord

ligt aan een aantal factoren:

1. welke club
2. tegen welke club
3. waar in het stadion.

de korte zijde aan het veld zijn over het algemeen het goedkoopst.

de plaatsen aan de lange zijden bovenaan vaak het duurst (skyboxen even buiten beschouwing laten)

wedstrijden van en tegen toppers: Feyenoord, ajaks, psv zijn vaak 2 x zo duur dan andere wedstrijden van deze clubs tegen een "kleinere" club.

wedstrijden van bijvoorbeeld excelsior tegen vvv, zullen weer een stuk goedkoper zijn, en als je daar nog de goedkoopste plaatsen in het stadion neemt, zal je echt niet meer dan 12 euro betalen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan ook gewoon naar de Primera en daar koop je kaartjes voor ong. 30 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ado kost soms rond de 20 eu. En ajax soms wel 40 eu voor een kaartje. En ik was een x bij ajax-real madrid en dan kost zoon kaartje ong 160 eu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijv Ajax-Groningen of Heerenveen?