Welke maat Feyenoord shirt heb ik nodig?

Ik wil graag een Feyenoord shirt kopen, maar ik heb echt geen idee welke maat ik moet hebben. Ik woon in Drenthe dus dat word een beetje ver om er 1 in Rotterdam zelf te halen. Ik heb hier wel een Intersport in de buurt, en daar hebben ze wel een Ajax-shirt..... Ik heb deze gepast (niet uit het hokje gekomen)...... en de lengte was goed, maar de mouwen waren veel te breed. Mijn vraag is nou, welke maat moet ik hebben en is het Ajax-shirt hetzelfde als die van Feyenoord. Ik ben een meisje en er zijn volgensmij geen getailleerde shirts. Van het Ajax-shirt heb ik een S gepast. Ik denk dat een S goed is, maar ik wil er graag mijn naam ook achterop zetten, ik kan hem dus niet terug brengen. HELP ME!!!!

Alvast bedankt!!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
4.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ridiculous, Bedankt.... dat dacht ik ook..... maar je weet het natuurlijk nooit zeker!
Ik kan hem niet meer terug sturen, en het is wel 100 euro! Dat is niet niks. Maar is het Ajax-shirt hetzelfde als het Feyenoord-shirt?
Amadea
9 jaar geleden
Welke maat draag jij normaal, 36 of 38 bijvoorbeeld?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze zijn idd niet getailleerd maar ze vallen wel erg smal. Ik weet niet hoe dit in verhouding is met een Ajax shirt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea, ik draag nu een 176, maar soms heb ik ook kleinste damesmaat, XS of S (meestal S)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet zeker dat het Ajax shirt je ook leuk stond, ik zou die gewoon nemen ;-) Zonder gekheid, Ajax-shirt zal hetzelfde zijn als Feyenoord-shirt, helemaal omdat het dezelfde kledingsponsor (Adidas) betreft. Je kunt het beste S of, als je er langer mee door wilt, M nemen.

Antwoorden (1)

Dat is echt een meidenprobleem! Zelf heb ik die problemen ook! Als je de maat S hebt, en hij zit veel te groot, zal ik een maatje kleiner gaan! Ik zou zo'n shirtje gaan bestellen met je eigen naam erop, dat gaat veel makkelijker! Misschien als je het zelf niet kunt, dat je ouders ermee helpen!

Veel succes ermee!