Is er van het weekend gevoetbald?

Mijn man wil weten of hij naar Studio Sport moet gaan kijken, maar wil geen uitslagen zien en ik heb helemaal niks met voetbal, dus weet ook niet waar ik dat op internet kan vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Bovenstaande antwoorden kloppen niet allemaal.
Ja, we zitten in de winterstop, maar het programma begint niet op 24 januari, dat was wel de bedoeling, maar de sneeuw die tijdens de laatste ronde viel heeft roet in het eten gegooid.
Daarnaast moet er ook nog 1 bekerduel (Heerenveen-PSV) gespeeld worden.
Het bekerduel staat gepland voor zaterdag 16 januari.

Op zondag 17 januari worden de eerste drie inhaalwedstrijden gespeeld:
NEC- Vitesse, FC Utrecht - FC Twente en NAC Breda - Ajax

De overige twee inhaalwedstrijden vinden later plaats ivm de bekerwedstrijd die nog gespeeld moet worden:
di 19/1: Roda JC - PSV
wo 20/1: FC Groningen-SC Heerenveen

Het reguliere programma (programma na de winterstop) gaat dan weer vanaf vrijdag 22/1 van start.

In antwoord op je vraag waar je dat kunt vinden is er de website: http://www.vi.nl
Ga dan naar competities, eredivisie en dan programma.
Directe link:
http://www.vi.nl/Competities/Eredivisie.htm?dbid=4163&typeofpage=84136

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die Dounja;

Ik ben geen voetballiefhebber, maar zelfs ik weet dat we in de winterstop zitten. Wat is jouw man dan voor een teleteksthooligan? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De voetbalwedstrijden beginnen weer op 24 januari uit m'n hoofd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het buitenland is er wel gevoetbald (Spanje, Schotland en Engeland o.a.)